^Вгору
Get Adobe Flash player

Новини

  • День вишиванки 2019 16-05-2019

    "Веселка" святкує День вишиванки !

  • У нас ПЕРЕМОГА!!!! 15-05-2019

    Змагання зі спортивно-туристичного орієнтування! 15.05.2019. Парк ім.Ю.Гагаріна. І наша команда...

  • Великодні замальовки 14-05-2019

    Друзі! Так було багато травневих свят, що зовсім не встигли поділитися з вами нашими виставками творчих робіт і...

Kr Rig

 

facebook481

Гурток «Казка, відчинись!»

 

Гурток «Казка, відчинись!»

2019 рік

(вихователі 08 ортопедичної групи Бабіцька Г.О., Буть М.А.

та вихователі 10 дефектологічної групи Бурік Л.О., Різіна С.В.)

«Діти знаходять глибоке задоволення в тому,що їхня думка живе в світі казкових образів.

П'ять, десять разів дитина може переказувати одну й ту саму казку і щоразу відкривав ній щось нове»

В.О. Сухомлинський

            Виховання особистості дошкільника, розвиток творчого мовлення є однією із стрижневих проблем дошкільної освіти. Її актуальність зумовлюється пріоритетними напрямами Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Комплексними заходами щодо всебічного розвитку і функціонування української мови», спрямованими на модернізацію дошкільної освіти, оновлення змісту, вдосконалення форм, методів і технології навчання дітей, розвитку культури мовлення та мовленнєвого спілкування.

                Казка належить до найпопулярнішого жанру фольклору, в якому поєднуються твори, які мають різне походження, стиль і зміст. Вона складалася протягом багатьох віків, супроводжує нас на протязі всього життя, є найдоступнішим засобом, за допомогою якого відбувається всебічний розвиток дошкільника. Під час читання казок дорослими, дошкільники розвиваються, виховуються, навчаються, вчаться переказувати, мріють, фантазують, у них закладаються особистісні риси характеру та моральні норми поведінки.

            Базовою основою роботи гуртка «Казка, відчинись!» є завдання виховання і розвитку дітей загальноосвітньої програми дошкільної освіти «Дитина».

Головними теоретичними ідеями, є погляди Д. Родарі, Л.Б. Фесюкової і авторів технології ТРВЗ, які полягають в тому, що до використання казкового матеріалу необхідно підходити нетрадиційно. Це означає - навчити дітей оригінально, незвично, по-своєму не тільки сприймати зміст, а й творчо перетворювати хід розповіді, придумувати різні кінцівки, вводити непередбачені ситуації, змішувати кілька сюжетів в один. Тоді казка (втім, як і будь-яка книга) буде сприйматися дитиною як джерело захоплюючих, незвичайних занять, нових відкриттів і знань.

Мета: підвищення інтересу дітей до роботи з книгою, розвиток їх пізнавальних, творчих,мовленнєвих умінь на матеріалі улюблених казок.

Основні завдання:

1.         Розвиток зв’язного мовлення, сприяння накопиченню та активізації словникового запасу дітей; формування навичок словотворення та мовленнєвого спілкування.

2.         Розвиток творчої уяви, сприймання, логічного мислення, пам’яті, уваги, фантазії; формування продуктивних способів запам’ятовування.

3.         Розвиток виразного мовлення, вміння виражати свої емоції за допомогою міміки та жестів.

4.         Мотивація дітей до самостійного вигадування та переказування казок.

5.         Пробудження творчих здібностей дітей.

6.         Розширення уявлень про багатогранність навколишнього світу.

7.         Виховання у дітей позиції активного читача, інтересу і поваги до книги як джерела культури та інформації.

            Гурток працює в середній та старшій групах з жовтня по квітень кожного навчального року включно, та доповнює і збагачує реалізацію освітньої програми «Дитина». Гурток проводиться 1 раз в тиждень, 4 рази на місяць.

            Щомісяця проводиться поглиблена робота з вивчення двох літературних творів. У січні - 1 твір в зв'язку з наявністю канікулярного часу. Протягом навчального року за даною методикою відпрацьовується 13 творів в кожній віковій групі.

            Залежно від рівня розвитку і підготовленості дошкільнят, а також враховуючи складність та обсяг твору, кожен з них може розглядатися як на одному, так і на двох-трьох заняттях. Види діяльності та «розділи» добираються вихователем для кожного заняття з опорою на зміст планів.

 
 
 
 
 
 
Перш, ніж справу починати
Казку треба прочитати.

Прочитали – молодці,
Беремось за олівці.
Щоб краще казку розказати – Треба її замалювати.

 Дуже весело малятам казку преповідати. 

Наостанок як актори розіграєм дружно ролі.

Copyright © 2014. ККДНЗ №6 м.Кривий Ріг Всі права захищені.